OTP játék fiataloknak a bank weblapján
2000.09.28. 08:00 | |
Az üres négyszögre kattintva a bögre elemei összekeverednek. Ezt kell visszaállítani minél rövidebb idő alatt úgy, hogy az elemek tologatása csak a síkban lehetséges és a játékmezőn mindig csak egy szabad négyszög áll rendelkezésre. A játék célja, hogy minél kevesebb idő alatt visszaállítsa a bögre képét. Az OTP Bank az időt tizedmásodpercek alatt méri.
A játékos maximum háromszor próbálkozhat. Amennyiben a játékos sikeresen kirakta a bögrét, néhány kérdésre választ kell adnia (itt négy próbálkozás lehetséges). A játékosnak meg kell adnia postacímét és e-mail címét.
A napi 10 leggyorsabb játékos pörgő fülű OTP bögrét nyer. A napi eredmények és az előző napok eredményei megtekinthetők a honlapon. Egy játékos maximum kétszer nyerhet.
A játék 2000. október 2-ig tart, de a játékot az OTP Bank meghosszabbíthatja.
A szerkesztő megjegyzése:
Bár nem kívántam benevezni a versenyre - a bögrét vigyék csak el a fiatalok -, a játékszenvedélyem egyből fellobbant, amikor megláttam a színes bögrét az OTP honlapján. Menni fog! - bíztattam magam, mint valami született győztes.
Nem kellett sok idő ahhoz, hogy tisztán lássak: ezt én soha az életben nem fogom kirakni 8 másodperc alatt (ennyi a mai csúcs). Még ideális körülmények között sem (süket gumiszoba, gondolatra működő egér, stb.). Mikor a szemüvegcserék sem hoztak eredményt, feladtam. Ha nem tettem volna, akkor október 2-ig még akár be is csavarodhatok (igaz, akkor a legközelebbi kórház összes bögréje az enyém lehet - ez sem utolsó szempont!). :)
Nem kívánom felnőtt olvasóinkat arra bírni, hogy bögréket csaljanak el a célcsoporttól, de ha van kedvük, csak a játék kedvéért játsszanak le egy partit (az oldal betöltődése után offline is játszható), majd írják meg nekünk, hogy mire jutottak.
Csak merő önzésből. Ugyanis kíváncsi vagyok, mennyire vagyok selejtes. :) A legjobb eredményt közzé tesszük a következő hírlevélben! E-mail: forrodrot@hu
(Figyelem! Csak erős idegzetűeknek!)