Hírek

« < 1 2 3 4 5 > »

Összehasonlítottuk a POS terminál üzemeltetők ajánlatait

2018.12.21. 08:00 | Hírek

Inkognitóban teszteltük a négy legnagyobb hazai bankkártya elfogadót: az OTP-t, a Fizetési Pontot, a SIX Payment-et és a K&H-t.

PayPal: stresszmentes karácsonyt ígér az online vásárlás

2018.12.10. 12:45 | Hírek

A magyarok tudják, hogyan könnyíthetik meg az ünnepi vásárlást. Az ünnepi időszakban az utakon és az üzletekben tapasztalható zsúfoltság a magyarok 63 százalék-a számára jelent kellemetlenséget, 56 százaléknak volt már negatív tapasztalata udvariatlan, vagy tolakodó emberekkel sorban állás közben. A bevásárlással járó őrültek házát a magyarok közel fele (44 százalék) próbálja elkerülni az ajándékok online megrendelésével, illetve 41 százalék kifejezetten a kisebb webshopokban keres ajándékokat. A mobil vásárlás egy másik rugalmas lehetőség, amivel elkerülhető a bolti vásárlással járó stressz; a magyarok közel harmada (27 százalék) vásárol okostelefonról az ünnepek alatt.

Digitalizálódik a kintlévőség-kezelés a következő években

2018.12.05. 08:00 | Hírek

A vállalatok az automatizációt és a digitalizációt látják a szakma előtt álló legnagyobb kihívásnak.

Hamarosan indul a mobilegyenleg feltöltése a Fizetési Pont terminálokon

2018.11.23. 10:50 | Hírek

A Fizetési Pont 2017. januárja óta több, mint 17 ezer helyen telepített ún. intelligens pos terminálokat, amelyeken a szokásos kártyaelfogadás mellett, a lakosság hétköznapi pénzügyeit megkönnyítő növelt értékű szolgáltatásokat is kínálni fognak. A Fizetési Pont projekt a második fázisába lép azzal, hogy megkezdik a különböző növelt értékű szolgáltatások fokozatos bevezetését.

 

Black Friday-kor háromszor annyi ruhát vásárolunk külföldről, mint évközben

2018.11.19. 10:25 | Hírek

Az ünnepi időszak és a közelgő nagy árleszállítások kapcsán a magyar fogyasztók külföldi online vásárlási szokásait mérte fel a PayPal. A kutatásból kiderül, hogy 42% elsősorban a karácsonyi időszakban vásárol határon túlról, ilyenkor leggyakrabban ékszereket és órákat rendelünk, legtöbbet viszont utazáshoz kapcsolódó kiadásokra költünk. Leggyakrabban Kínából, az Egyesült Királyságból, Hongkongból, Németországból vagy az Egyesült Államokból rendelünk.

PayPal: az online streamelt filmek és zenék a legnépszerűbb digitális termékek Magyarországon

2018.11.05. 17:12 | Hírek

A streaming szolgáltatások Magyarországon is egyre népszerűbbek, jelenleg a megkérdezettek 52%-a részesíti előnyben a videóadatfolyam-átvitel alapú szolgáltatásokat ahelyett, hogy megvásárolná és letöltené a videótartalmakat – derül ki a PayPal és a SuperData Digital Goods Economy Survey című digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgáló nemzetközi felméréséből.

Tippek a Paypaltól: készítse fel vállalkozását az ünnepi rohamra

2018.10.25. 12:45 | Hírek

Megjelent a PayPal „Készítse fel vállalkozását az ünnepi forgalomra” című e-könyve, amelyben a fizetési szolgáltató a legfrissebb online fogyasztói kutatások eredményei alapján osztja meg az e-kereskedelem szereplőivel, hogy miként tudják maximalizálni az értékesítést az ünnepek alatt.

Sínre teszi a startupokat a K&H

2018.10.25. 12:39 | Hírek

22-re nőtt a K&H startup inkubátorprogramjában, a Start it @K&H programban résztvevő friss vállalkozások száma, miután augusztusban és szeptemberben újabb körben 10 csapattal gazdagították a résztvevőket. Ebből az alkalomból sajtótájékoztatót tartott a bank, ahol a startup világról és az inkubátorprogramban részt vevő csapatokról, azok sikereiről is szó esett.

A magyarok 77 százaléka pontosan fizeti a számláit

2018.09.26. 23:40 | Hírek

Tavalyhoz képest nem tapasztalható jelentős változás a fizetési morál tekintetében – derült ki az EOS Csoport idei, fizetési szokásokat vizsgáló kutatásából.

A világ fele külföldről is vásárol a neten

2018.09.13. 13:20 | Hírek

A PayPal és az IPSOS 31 országában készült fogyasztói felmérése szerint a világ internetes vásárlóinak már 55%-a vásárol külföldi webshopokban, ahonnan leggyakrabban ruhát, cipőt, háztartási elektronikai cikkeket, játékokat és hobbi termékeket rendelnek. A globális fogyasztók fele azért vásárol külföldön, mert az adott termék nem kapható a saját országában, egyharmaduk pedig érdekes helyi terméket keres más országok webáruházaiban.

« < 1 2 3 4 5 > »

Keresés

Bank szerinti cikk szűrés

Bankkártya klub

 Email:
 Jelszó:
Elfelejtett jelszó