Mobilbank szolgáltatás a K&H-nál

2000.08.11. 18:13 | Hírek
A Kereskedelmi és Hitelbank Lakossági Bankszámla és Trambulin Bankszámla tulajdonosai egyenlegükről valamint számlaforgalmukról SMS üzenetet kérhetnek le egy vagy több mobiltelefonjukra. A Lakossági Bankszámla tulajdonosok a szolgáltatást a bankszámlán kívül nemcsak az összes betéti bankkártya, de a Lakossági Bankszámlától elkülönített számlán vezetett VISA Classic hitelkártya és American Express költési kártya esetében is, továbbá a Lakossági Bankszámlától szintén elkülönített Megtakarítási Betétszámla egyenleglekérdezésére is igénybe vehetik. Az információk lekérdezése az ügyfél SMS-ben kezdeményezett kérésére, illetve automatikusan történhet. Ez utóbbira limit adható. A szolgáltatás mind Pannon GSM, mind Westel, mind pedig Vodafone mobiltelefonra is működik, bár az előfizetői kérésre történő válaszküldés a Vodafone ügyfelei részére jelenleg még nem érhető el. Egy számlához több telefonszám, illetve több számlához egy telefonszám is megadható.
 Az előfizetői kérésre adott információk esetén a Mobilbank szolgáltatás előfizetői a Pannon GSM esetében a 900 0703, a Westel esetén a 203 0000 számra küldött, meghatározott számjegyekből álló SMS üzenet küldését követően válasz SMS-ben kaphatnak tájékoztatást az aktuális számlaegyenlegről és a lekérdezés időpontjáig teljesítésre került jóváírások és terhelések külön-külön összesített összegéről.
 Az automatikus egyenlegküldés szolgáltatás esetében az ügyfél által megadott limit feletti tranzakciókról a bank automatikus értesítést küld a számlára jóváírt összeg, a számláról indított átutalás, a készpénz be- és kifizetés és a bankkártyás terhelés bekövetkeztekor. Az üzenet az új egyenleget is tartalmazza. A bankkártyás foglalásról (mely a kártyahasználat időpontjában történik) a szolgáltatás keretében jelenleg nem kérhető információ, csak akkor, ha a terhelés (esetleg néhány nap múlva) meg is történt.
 A szolgáltatás havi díja 200 Ft, üzenetküldés esetén 20 Ft üzenetenként + a mobilszolgáltató által esetleg számlázott SMS küldési díj. A havi díj abban az esetben is 200 Ft, ha az ügyfél több mobiltelefonra, vagy több saját számlára kéri a szolgáltatást.
 További információ a (1) 328 9300 telefonszámon üzemelő Mobilinfo Ügyfélszolgálaton, vagy a k&h@hu e-mail címen kapható a Kereskedelmi és Hitelbanktól.
Vissza a cikkekhez

Keresés

Bank szerinti cikk szűrés

Bankkártya klub

 Email:
 Jelszó:
Elfelejtett jelszó