Számlafizetés kattintással

2010.02.08. 14:38 | Hírek

Új elektronikus számlafizetési szolgáltatással indul a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. (korábbi nevén Égáz-Dégáz Zrt.), melynek segítségével az ügyfelek számláikat már pár kattintással a mobiltelefonjukon vagy a GDF SUEZ saját web-oldalán is ki tudják egyenlíteni.

Hazánkban a lakossági fogyasztók túlnyomó többsége még készpénzben, postai csekkel fizeti havi számláit, de a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. mintegy 800.000 ügyfele számára most bevezetett innovatív elektronikus szolgáltatással ez már jóval egyszerűbbé és kényelmesebbé válik. A mind mobiltelefonon, mind pedig interneten igénybe vehető új szolgáltatás hátterét a Hedz Magyarország Kft által kifejlesztett mo-bill 2.0 elektronikus számlabemutatási és számlafizetési (EBPP) megoldása biztosítja, mellyel az ügyfelek tetszőleges hazai pénzintézetnél vezetett bankszámlájukról, mobiltelefonjuk segítségével vagy a GDF SUEZ saját internetes honlapján pár kattintással fizethetik ki szolgáltatói számláikat.

Az új szolgáltatásra regisztrált felhasználók emailen vagy SMS-en rendszeres értesítést kapnak új számláik érkezéséről. Az értesítésre kattintva az interneten rögtön a gázszolgáltató online ügyfélszolgálatára (ugyfelszolgalat.gdfsuez-energia.hu), mobilon a szolgáltatás WAP oldalára (wap.mo-bill.hu) juthatnak el, ahol számlájuk fontosabb részletei azonnal megtekinthetők. Itt a felhasználó egy kattintással nyomban rendelkezhet a számla azonnali, határidős vagy a fizetési határidőnél akár későbbi értéknapos fizetéséről, de amíg a felhasználó nem „kattint”, a számla fizetése sem történik meg. Az új rendszer a postai csekkes befizetéshez hasonló teljes pénzügyi kontrolt biztosít a fogyasztóknak, ugyanakkor mentesíti őket a személyes ügyintézéssel járó hosszas sorban állástól, de akár a megszokott bonyodalmas internetes fizetések többlépéses folyamatától is. Az új E-fizetési szolgáltatásra történő regisztráció mobiltelefonról vagy a gázszolgáltató saját honlapjáról kezdeményezhető, a szolgáltatás igénybevételéhez pedig egy banki fizetési megbízási űrlap kitöltése és annak az ügyfél számlavezető bankjánál történő leadása szükséges. A szolgáltatás bármely mobilszolgáltató hálózatából, tetszőleges mobiltelefonról, SMS-en vagy WAP alapon, SIM-kártya csere vagy külön mobilszolgáltatói szerződés módosítása nélkül vehető igénybe.

A tavaly bevezetett mo-bill rendszer most debütáló 2.0 verziója a számlák kifizetése mellett teljeskörű elektronikus számlakibocsátást, mérőállásmegadást és számos egyéb hasznos ügyfélszolgálati funkciókat is biztosít a számlakibocsátók számára. Az új 2.0 változat további újdonsága, hogy a funkciói már nem egy idegen, ún. aggregátor szolgáltató weboldalán érhetők csak el, hanem a számlakibocsátó saját honlapján, saját brandje alatt is. A mo-bill kibővült új termékpalettája így már nemcsak a díjbeszedés, a kintlevőségkezelés és a pénzügyi tervezés hatékonyságát képes javítani és költségeket megtakarítani, de nagyban segíthet a számlakibocsátók számára nevük és arculatuk ügyfeleik felé történő tudatosításában is, ami a liberalizált egyetemes szolgáltatói piacokon az ügyfelekért folytatott harcban mára különösen felértékelődött.

Hozzászólások

Hozzá szeretne szólni? Akkor kérjük jelentkezzen be az oldalunkra! Ön még nem regisztrált? Itt regisztrálhat! Esetleg elfelejtette jelszavát?

Vissza a cikkekhez

Keresés

Bank szerinti cikk szűrés

Bankkártya klub

 Email:
 Jelszó:
Elfelejtett jelszó