A PayPal mostantól magyarul is elérhető

2018.05.09. 15:48 | Hírek

A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a PayPal helyi nyelven is elérhetővé teszi szolgáltatásait. 

 

2018. április 27., Budapest– A PayPal globális online fizetési, pénzküldési és -fogadási platform magyarországi indulása óta számos innovatív pénzforgalmi megoldást mutatott be, amelyek könnyebbé és biztonságosabbá teszik az online fizetést:

 

·      A PayPal Vásárlói védelemértelmében a vásárló fél a teljes vételárat és a szállítási költséget is visszaigényelheti, ha nem kapja meg a megrendelt árucikket, vagy az jelentősen eltér a webáruház termékleírásától. 

·      A PayPal Értékesítői védelema kereskedőknek kínál védelmet arra az esetre, ha például a vételárat jogosulatlan tranzakcióval fizetették ki. 

·      A Visszatérített visszaküldésértelmében a vásárlók indoklás nélkül visszaküldhetik a megrendelt árucikkeket, és a PayPal megtéríti a visszaküldés költségét. 

·      A PayPal.Mesegítségével gyorsan, egyszerűen és biztonságosan küldhetünk és fogadhatunk pénzösszegeket barátoktól, családtagoktól, munkatársaktól. 

·      A PayPal One Touch™szolgáltatással még egyszerűbbé válik a fizetés folyamata, mivel a szolgáltatás aktiválása után már csupán egyetlen kattintás is elég a fizetéshez. 

 

A felsorolt szolgáltatások eddig idegen nyelven voltak elérhetőek, azonban mostantól a PayPal weboldalának alaptartalma és hamarosan a mobilalkalmazás is a felhasználók rendelkezésére áll magyarul.

 

„A PayPal-nél azon dolgozunk, hogy az online vásárlást minél egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük, ezért örömmel jelentjük be, hogy magyar nyelven is elérhetővé tesszük szolgáltatásainkat”– mondta Marcin Glogowski, a PayPal közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója. „Mostantól még azok is könnyebben és biztonságosabban tudnak árukat és szolgáltatásokat vásárolni, értékesíteni, valamint pénzt küldeni a barátok és családtagok között, akik számára korábban az angol nyelv akadályt jelentett.”

 

Milyen változtatásokat tartalmaz a bejelentés?

 

A magyar fogyasztók mostantól még könnyebben, néhány kattintással vásárolhatnak és fizethetnek a világ egyik közkedvelt online fizetési megoldásával. A honosításnak köszönhetően a következő funkciók válnak elérhetővé magyar nyelven: 

 

·     fiók létrehozása

·     fizetés

·     profil beállítások kezelése

·     útmutató a csomagvisszaküldés költségeinek megtérítésére 

·     útmutató problémás fizetésből vagy vásárlásból fakadó károk megtérítéséhez

·     a magyarországi és külföldi webshopok aktuális híreit, ajánlatait tartalmazó hírlevél

·     A felsoroltak mellett az összes számlainformáció rendelkezésre áll magyar nyelven, illetve a kereskedők mostantól magyar nyelvű számlát is ki tudnak állítani. A PayPal ügyfélszolgálat továbbra is angol nyelven érhető el, de a Súgó már magyarul is rendelkezésre áll (bejelentkezett felhasználók számára).

 

A PayPal Magyarországon jelenleg is népszerű fizetési megoldás, az ország a vállalat egyik legfontosabb piaca a közép- és kelet-európai régióban. A PayPal adatai szerint a magyar vállalatok aktívan értékesítenek online olyan országokba, mint például az USA, az Egyesült Királyság, Németország, Kanada, Ausztrália, Franciaország, Kína, Olaszország és Spanyolország. Az IPSOS nemzetközi e-kereskedelmet vizsgáló felmérése[1]szerint a helyi webshopok mellett a magyarok többnyire Kínából (36%), az Egyesült Királyságból (15%), Németországból (13%), az USA-ból (9%) és Japánból (4%) vásárolnak. A legnépszerűbb termékkategóriák a divatcikkek (ruházat, lábbelik, kiegészítő) az elektronikai cikkek, a játékok és a hobbi termékek.

 

***



[1]Az IPSOS és a PayPal felmérése 32 országban (Egyesült Királyság, Írország, Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Hollandia, Svédország, Belgium, Portugália, Oroszország, Magyarország, Lengyelország, Csehország, Görögország, Izrael, Egyesült Arab Emírségek, Egyiptom, Dél-Afrika, Nigéria, Brazília, Mexikó, Argentína, Peru, Chile, USA, Kanada, India, Kína, Japán, Thaiföld és Szingapúr) készült, több mint 28000 fogyasztó megkérdezésével. Az online interjúkra 2010. augusztus 30. és 2016. október 5. között került sor.

 

 

Vissza a cikkekhez

Keresés

Bank szerinti cikk szűrés

Bankkártya klub

 Email:
 Jelszó:
Elfelejtett jelszó