Sajtószemle

Nem a mennyiség, a minőség...

2000.10.03. 14:30 | Sajtószemle

Nagyszerűnek mondható az a kínai vállalkozás, amely szinte teljesen bankfüggetlenné teszi az on-line boltok bankkártyaelfogadását. A cégnek egy nagybank kivételével az összes bankkal van megállapodása a kártyák weben történő fizetési elfogadására, így a cégeknek nem kell a saját bankjukkal bajlódniuk, csupán a megfelelő tarifát megfizetve ezen cégen keresztül bonyolítania üzleti forgalmát.

GfK – Egyre népszerűbbek a bankkártyák

2000.10.03. 06:00 | Sajtószemle

Érdekes felmérést készített a GfK a bankok mindenkor potenciális új ügyfelei körében. A felmérés eredménye lesújtó a nyomtatott médiákra nézve, s talán a pénzintézeteket is elgondolkodtatja, hogy milyen új hirdetési területek felé forduljanak.

Húsz százalékkal nőtt a Europay

2000.09.28. 13:35 | Sajtószemle

A temérdek Visa hír után jól esik egy kicsit a másik nagy kártyakibocsátó háza táján is szemlélődni statisztikailag. Az Európában honosabb Europay magyarországi állományának egyötödével gyarapította birtokosai számát az elmúlt egy év során, mely bizonyítja, hogy a magyar polgárok felnőttek a plasztikkultúrához, és elfogadták azt.

Több mint 4 milliárd forint SuperShop vásárlás

2000.09.28. 08:00 | Sajtószemle

Ez a két szám, és persze nullák jellemzik a SuperShop eddigi életpályáját. A birtokosoknak az ősz folyamán is érdemes lesz nyomon követniük kártyájuk propaganda anyagát, hisz újabb és újabb akciók segítik őket a pontgyűjtésben.

Element Wallet

2000.09.27. 15:00 | Sajtószemle

- Elnézést, van Önnek Element Wallet-e? Csak azért, mert akkor használhatná a digitális tévéjén keresztül. Nézze csak meg a logoról, melyik az Ön bankja! Fogadjunk, hogy üzenetet is kapott rá?!
...nos, nem kell azt hinnünk, hogy ez egy marslakóval történt társalgás részlete. Erre igen hamar akár nálunk is sor kerülhet majd. Az Europay bejelentette, hogy bevezette kártyái biztonságos internetes vásárlását az Element Wallet segítségével.

A Visa e-kereskedelmi víziója

2000.09.27. 08:00 | Sajtószemle

Na persze csak a VISA víziójában. Az előrejelzés szerint egyszer csak ott ülünk majd a számítógépünk előtt és minden az ölünkbe hullik majd. Hát..., tény, hogy addig még sokat kell dolgoznunk, de nem meseszerű a kép, az eszközök már ma is készen állnak hozzá. Egyedül áruk akadályozza a tömeges elterjedést. Ha azonban beindul a tömeggyártás, nem lesz ember, aki megállítsa. A VISA ma úgy érzi, idejében fel kell készülnie a fizetési forgalom e-csatornába terelésére. Félelme jogos lehet: a ma még imponáló számokat felmutató kártyatársaság könnyen hoppon maradhat, ha most hátradől a babérjain.

Kártyák, trükkök, bűvészmutatványok

2000.09.26. 14:00 | Sajtószemle

Egy oktatás bevezető előadásának volt címe ez az Internettel kapcsolatban. A kérdés azonban nem csak az Internetre, hanem egyáltalán az egész információtechnológia esetében feltehető. A kérdés, mely a cikk végén el is hangzik, bizonyára sokakban felmerült már, hogy hol az a pont, amíg közszemlére tesszük magánéletünket? Márpedig a telekommunikációs eszközök, a kártyák - legyen az bankkártya, mobilkártya, telefonkártya, loyalty kártya -, a számítógép és egyáltalán minden kommunikáló gép segítségével közzé tesszük magánéletünket. Hogy ez jó-e, azt mindenki döntse el.

Bizalom és biztonság

2000.09.26. 06:00 | Sajtószemle

Az alig gyökeret verő e-kereskedelem és az éppen csak megismert mobilkereskedelem után már itt az u-kereskedelem, melyről talán egy hónapja adtunk hírt. Nagyon kevesen ismerik még ezeket a területeket, a bizalom is elég képlékeny az Interneten keresztül áramló információk biztonságával kapcsolatban, így hát a Visa létrehozta új leányát, az e-Visát, mely elsődleges feladata a bizalom és biztonság megteremtése.

Mobilkereskedelem

2000.09.25. 12:00 | Sajtószemle

A mobilkereskedelem (m-kereskedelem), azaz a vásárlások és pénzügyi tranzakciók kábel nélküli, internetes lebonyolítása jelenti az elektronikus kereskedelem jövőjét - véli a MasterCard és a Motorola.

Tudják-e, mi a VISA?

2000.09.25. 06:00 | Sajtószemle

Az elmúlt évek során a kártyatársaságok elkönyvelhették maguknak azt a magyarországi sikertörténetet, hogy az embereknek nemcsak a tudatába, hanem a gyakorlati életébe is beültették a plasztiklapocskákat. Manapság már egyre gyakoribb a kártyás vásárlás, melyről idei MNB jelentések híján egyelőre csak a kártyatársaságok szempontjából tudunk csupán jelenteni.

Keresés

Bank szerinti cikk szűrés

Bankkártya klub

 Email:
 Jelszó:
Elfelejtett jelszó