Kártyacsúcsot hozott a SuperShop a K&H-nak

2000.08.17. 20:17 | Sajtószemle
A programban részt vevőket is meglepő sikerrel indult a SuperShop törzsvásárlói kártyarendszer. A tervek szerint ősszel bővül a programban részt vevők köre, míg a jövő év elejére számos banki szolgáltatás díját is fizetni lehet a bónuszpontokkal a K&Hfiókjaiban.
Az első hónapok alapján rendkívül sikeresnek tartják a résztvevők a SuperShop-programot, amely az első olyan hazai vállalkozás, amely egyszerre több cég törzsvásárlói kedvezményeit kínálja fel a jelentkezőknek. Az OMV töltőállomásain, a Skála- és Centrum áruházakban, valamint a Kaisers és a Plus szupermarketekben kedvezményre jogosító SuperShop-kártyákért a kezdetektől igen nagy érdeklődés mutatkozott, a programot koordináló SuperShop Marketing Kft. a múlt héten adta át a százezredik kártyát. A sikeri jelzi, hogy ugyanakkor további 80 ezer igénylés vár elfogadásra. Az igényléseknek mintegy 11 százaléka hibásan van kitöltve, ám a cég adminisztrátorai mindent elkövetnek, hogy egy tévedés miatt ne maradjon ki senki a kedvezményezett körből - tájékoztatta lapunkat Bakonyi Nikolett, a társaság ügyfélszolgálati vezetője.
A SuperShop-rendszerben vásárló ügyfelek minden, az üzletekben elköltött 100 forintjuk után 1 pontot kapnak, üzemanyag esetében minden megvásárolt liter után jár a bónuszpont, amelyet összegyűjtve bármely cikk, illetve szolgáltatás megvásárlásakor a vásárlási érték 90 százaléka erejéig felhasználhat a kártyabirtokos.
A SuperShop lehetőséget ad arra is, hogy a fenti üzletekben áruik forgalmát fellendíteni kívánó cégek bónuszpontok adásával hívják fel a figyelmet termékükre. Ilyen esetben a cég az érintett áruháznak egyenlíti ki a kedvezmény összegét, amely ezt követően elszámol a SuperShop Kft.-vel.
Bakonyi Nikolett elmondta: szeptembertől további szolgáltatók bekerülése várható a rendszerbe. A tervek szerint távközlési szolgáltató, de akár biztosítótársaság bevonása is elképzelhető.
Az alapításkor egyetlen szempont volt, hogy csak olyan új partnerek kapcsolódhatnak be a SuperShop-programba, amelyek nem versenytársai valamely, már a programhoz tartozó társaságnak - mondja Lázár Ágnes, a Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (K&H) bankkártya üzletágának igazgatója. A K&H alapítás óta tagja a SuperShopnak, az előbbi kikötés szerint pedig más pénzintézet nem is léphet be ebbe a rendszerbe.
A K&H egyébként - tudtuk meg - történetének legsikeresebb bankkártya-kibocsátását köszönheti a SuperShopnak. Az egyszerű törzsvásárlói kártya mellett ugyanis lehetőség van arra, hogy a SuperShop-tagságra jelentkezők egy, a bank által kezelt SuperShop Maestro kártyát igényeljenek, amely a pontok gyűjtése mellett valamennyi, a Maestro bankkártyák által nyújtott szolgáltatás igénybevételére alkalmas. A bank pedig a SuperShop-üzletekben a kártyás fizetést 100 forintonként egy ponttal honorálja.
A pénzintézetnél nem számítottak ilyen áttörő jellegű sikerre - vallja be az üzletágvezető. A kártyát igénylők több mint 10 százaléka ugyanis a banki szolgáltatások igénybevételére is alkalmas kártyát igényel, és amint azt a kereskedési adatok mutatják - előszeretettel használja is.
A fejlesztések nem tudtak lépést tartani a sikerrel. Ennek tudható be, hogy az üzletágvezető csak a jövő év elejére ígéri a SuperShop banki oldalának fejlesztését, amelynek keretében - a tervek szerint - megteremtik a lehetőségét annak, hogy az ügyfelek a banki tranzakciók díjait is fizetni tudják a vásárlásaik honoráriumaként kártyájukon számon tartott bónuszpontokkal.
Vissza a cikkekhez

Keresés

Bank szerinti cikk szűrés

Bankkártya klub

 Email:
 Jelszó:
Elfelejtett jelszó