Lehúzta ügyfeleit a PPO

2010.01.12. 10:50 | Sajtószemle

A PPO elektronikus szolgáltatásokat nyújtó cég 2500 forinttal terhelte meg ügyfelei egy részének számláját éves szolgáltatási díjként. A lapunkat megkereső ügyfelek szerint azonban ők egy ingyenes szolgáltatásra regisztráltak és a cég nem értesítette őket a díjról. A cég szerint jogszerűen terhelték meg a számlákat, az ügyfelek is tudtak erről, amikor aláírták a szerződési feltételeket. A díjemelésről pedig a feltételekben meghatározott módon kommunikáltak - írja az Index.hu.

Délután özönleni kezdtek szerkesztőségünkbe a panaszok, hogy a PPO nevű cég, melynek segítségével többek között telefonegyenlegeket lehetett feltölteni, illetve autópályamatricákat venni, éves díj címén 2490 forintot levont ügyfelei számlájáról. Az érintettek azért háborodtak fel, mert egy korábban ingyenes szolgáltatásról volt szó.

NINCS VÉGE! A teljes cikk szerzői jogok miatt az alábbi linken olvasható tovább.
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/01/11/lehuzta_ugyfeleit_a_ppo/  
Megjelent: Index.hu, 2010. január 11., hétfő 18:19

Vissza a cikkekhez

Keresés

Bank szerinti cikk szűrés

Bankkártya klub

 Email:
 Jelszó:
Elfelejtett jelszó